Hallo allemaal. Ik ben weer eens in de WRX beland, nu al 2 weekenden. De passagierskant van de voorbumper heeft nooit echt goed gepast sinds ik de auto heb. Het verwijderen van de bumper veranderde in een paar dingen, waarbij het meerdere dagen duurde voordat onderdelen werden gespoten en onderdelen van de dealer arriveerden. Hier is mijn laatste reis.
2. Terwijl de bumper eraf was, heb ik met de mistlampen en de rand gespeeld en geleerd hoe ze elk worden bevestigd. Ter info: je kunt de mistlampassemblages (beide zijden!) nog steeds kopen bij Subaru voor $ 200 per stuk. De randen (beide zijden!) zijn ook verkrijgbaar, in OEM-kleur, van Subaru voor $ 40 per stuk. Dat is een koopje. Misschien later voor beide lol.
- Het verwijderen van de voorbumper was relatief eenvoudig, geholpen door 2 reeds kapotte clips (hieronder besproken). Het zijn gewoon popclips en een paar schroefclips, de mistlampen en de voorgrille (ook gewoon clips) loskoppelen.
- Voor mijn bumperpassingsprobleem blijkt dat er plastic "blokken" aan de onderkant van de voorspatborden zitten. 1 aan elke kant, verschillende onderdeelnummers; zie foto's hieronder voor DS en PS. Ze zijn met 1 kruiskopschroef en een clip aan het spatbord bevestigd, die met een kleine punttang wordt verwijderd.
2. Terwijl de bumper eraf was, heb ik met de mistlampen en de rand gespeeld en geleerd hoe ze elk worden bevestigd. Ter info: je kunt de mistlampassemblages (beide zijden!) nog steeds kopen bij Subaru voor $ 200 per stuk. De randen (beide zijden!) zijn ook verkrijgbaar, in OEM-kleur, van Subaru voor $ 40 per stuk. Dat is een koopje. Misschien later voor beide lol.
- Ik heb wat gele mistlampen (H3-formaat) in gedaan, die er hopelijk 's nachts cool uitzien met de gouden wielen. Link hieronder voor hen.
- Ik heb geprobeerd de mistlampen te schuren van 220 grit op een roterende schuurmachine (droog), om vervolgens met de hand (nat) 400 Ă 1500 papier te gebruiken. Ik heb daarna geen blanke lak aangebracht vanwege tijdgebrek. Uiteindelijk heb ik het gevoel dat wat ik heb gedaan geen verschil heeft gemaakt, ha.
- https://www.amazon.com/HELLA-H3-Yellow-55W-Xtreme-Yellow/dp/B01K5P6HVA/ref=sr_1_2?crid=KQYWATCJAXQ6&keywords=hella+yellow+h3+bulbs+2004+wrx&qid=1689190316&sprefix=hella+yellow+h3+bulbs+2004+wrx,aps,85&sr=1-2&vehicle=2004-13-62------------1&vehicleName=2004+Subaru+Impreza&th=1