ClubWRX NJ Meet: Jan 12 9:00 PM Freehold Mall - Page 5
Page 5 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 61 to 75 of 119

This is a discussion on ClubWRX NJ Meet: Jan 12 9:00 PM Freehold Mall within the Tri-State forums, part of the Regional Discussion category; Originally Posted by Redline927 that was shortlived....staying this weekend (got a race car to drive ) haha, fair enough. what ...

  1. #61
    Registered User NJSTi13's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    New Jersey
    Posts
    69
    Quote Originally Posted by Redline927 View Post
    that was shortlived....staying this weekend (got a race car to drive )
    haha, fair enough. what kind of race car did u drive?

    Quote Originally Posted by Micah View Post
    +1 - I've owned guns for a while. When I first got them, I drove around with them. I've shot at quite a few things I shouldn't have, and I definitely was not above brandishing it like an idiot and shooting it to make a point. Now my guns are at the range in their safe/vault type thing.

    My point is, be careful. If someone tells you they have a gun, they might. Sure you can wax philosophic about it all you like, but **** happens.
    thats what I'm saying..crazier things have happened. but hey it was Mike who was gona be at the wrong end of that supposed 'gat', so I'll continue to heckle...besides sometimes Mike might deserve a pistol whip (Mike if u read this u know its true haha). Can't we all just get along?
    -Paul

  2. Remove Advertisements
    ClubWRX.net
    Advertisements
     

  3. #62
    Registered User Redline927's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    New Jersey
    Posts
    3,516
    Quote Originally Posted by NJSTi13 View Post
    haha, fair enough. what kind of race car did u drive?
    Driving this weekend ( so no meet for me). Half-scale Formula SAE car. Open wheeled, 4 cyl, formula style, designed and built by us engineering students.

  4. #63
    Registered User NJSTi13's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    New Jersey
    Posts
    69
    wow Tyler, I'm so jealous of u! imho thats much better then another meet at freehold in the cold. Hey i was meaning to ask u, u got a dyno tune finally right? what kind of gains did u get? (
    o yea so apparentley it is "possible' to get 400whp or close to it out of a sti 2.5 with a 20G...)
    -Paul

  5. #64
    Registered User Redline927's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    New Jersey
    Posts
    3,516
    Quote Originally Posted by NJSTi13 View Post
    wow Tyler, I'm so jealous of u! imho thats much better then another meet at freehold in the cold. Hey i was meaning to ask u, u got a dyno tune finally right? what kind of gains did u get? (
    o yea so apparentley it is "possible' to get 400whp or close to it out of a sti 2.5 with a 20G...)

    yeah my tune went awesome, completely different car. I made about 80whp more than when I went in there. It's a DynoDynamics dyno, STI's make ~200whp on it, WRX's like 130whp to give you an idea.

    blue is my baseline. Rob at AMR is the man! Car pulls like a beast.




  6. #65
    Registered User Redline927's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    New Jersey
    Posts
    3,516
    no doubt you can get close to 400 with a 20g, and much easier with meth, and prob more...who said differently?


    question is, what do you want to do with the car?
    Last edited by Redline927; 01-10-2007 at 07:22 PM.

  7. #66
    Registered User NJSTi13's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    New Jersey
    Posts
    69
    marc was telling me 400whp with a 20g and no meth, thats what i was debating him about.
    -Paul

  8. #67
    Registered User Redline927's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    New Jersey
    Posts
    3,516
    Quote Originally Posted by NJSTi13 View Post
    marc was telling me
    lol.

  9. #68
    Registered User NJSTi13's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    New Jersey
    Posts
    69
    Quote Originally Posted by Redline927 View Post
    lol.
    ...My point exactley haha. let me know how ur race car experience goes.
    -Paul

  10. #69
    Registered User NJSTi13's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    New Jersey
    Posts
    69
    AJ, weather looks good for friday night man. see everyone there.
    -Paul

  11. #70
    Registered User Redline927's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    New Jersey
    Posts
    3,516
    Quote Originally Posted by NJSTi13 View Post
    ...My point exactley haha. let me know how ur race car experience goes.
    Things might fall through with that, we'll see. If I come home, I'll show up.

    who all is going to be there?

  12. #71
    Registered User Redline927's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    New Jersey
    Posts
    3,516
    Quote Originally Posted by NJSTi13 View Post
    weather looks good for friday night
    def a must.

  13. #72
    Pro Manscaper Mikie13's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Palmyra, NJ
    Posts
    20,985
    I'm seeing a possibility of rain now on Weather.com...still in the mid 40s which is not too bad at all...but the rain is gonna be intermittent and drizzle if so...
    The Hawk-Eye Alliance #90|The Blobeye Syndicate #0|The Stink-Eye Mob #0|N.E.R.D. Founding Member & #3
    2012 Lightning Red WRX Sedan
    Stock...for now Soon to be OpenSource tuned by: Mattypants @ WTF Tuning

  14. #73
    Registered User
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    LAKEWOOD
    Posts
    222
    i got my boy in his blobeye to come down also, this should be sweet, maybe we can start a club.
    I cried when Optimus Prime died did you ?
    Hawk-Eye Alliance #?, down for the cause
    Soon to be Stage 2

  15. #74
    Registered User Redline927's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    New Jersey
    Posts
    3,516
    Quote Originally Posted by Mikie13 View Post
    I'm seeing a possibility of rain now on Weather.com...still in the mid 40s which is not too bad at all...but the rain is gonna be intermittent and drizzle if so...
    yeah i just checked it too...says at around 9pm

  16. #75
    Pro Manscaper Mikie13's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Palmyra, NJ
    Posts
    20,985
    Quote Originally Posted by Redline927 View Post
    yeah i just checked it too...says at around 9pm
    poop

    well...the weather is usually one of 2 things, but always wrong...it will either come earlier...or later. Lets hope its later...(fingers crossed, knocking on wood)
    The Hawk-Eye Alliance #90|The Blobeye Syndicate #0|The Stink-Eye Mob #0|N.E.R.D. Founding Member & #3
    2012 Lightning Red WRX Sedan
    Stock...for now Soon to be OpenSource tuned by: Mattypants @ WTF Tuning

Page 5 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •