SoCal WRX FlatFour (F4) - Page 1064
+ Reply to Thread

This is a discussion on SoCal WRX FlatFour (F4) within the South Western States forums, part of the Regional Discussion category; how long do you guys on planning on stay at the block on sunday, i have a b-ball game at ...

  1. #15946
    Registered User Hytek714's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Anaheim, California
    Posts
    1,504
    how long do you guys on planning on stay at the block on sunday, i have a b-ball game at 7, should be done by 7:45 ill be there about 8 or so

  2. Remove Advertisements
    ClubWRX.net
    Advertisements
     

  3. #15947
    Registered User Z3RO's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    SOCAL
    Posts
    4,305
    Quote Originally Posted by volcomsoldier19 View Post
    im driving up from san diego, it's not too far...
    PWN3D!!! man im pumped.. anyone care to throw in a few bucks to decal my car...lol


    imma represent at the socal bugeye only meet.
    " I got four doors to fit more wh0res !!!"


    SOCAL F4
    MEMBER "00"

    (CLUBWRX'S 1ST OFFICIAL "F4" TEAM) est. May 2, 2005

  4. #15948
    Registered User volcomsoldier19's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    SoCal, Whales ******
    Posts
    1,590
    Quote Originally Posted by Hytek714 View Post
    how long do you guys on planning on stay at the block on sunday, i have a b-ball game at 7, should be done by 7:45 ill be there about 8 or so

    hmm i know i'll be driving home at that time
    Quote Originally Posted by ansonowicz View Post
    So if I'm stuck in a rut or something, it's mostly because I made a wrong decision somewhere and I need to correct myself out of it.

  5. #15949
    Registered User UR MOTHA's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    Fountain Valley, CA
    Posts
    767
    as of now, looks like i'll be there on Sunday

  6. #15950
    Registered User
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Burbank, CA
    Posts
    492
    Quote Originally Posted by koogxone View Post
    Do you guys ever have meets in LA/SFValley? I've wanted to meet up with you guys for a while now but I don't know if I can drive down to Orange on Sunday

    i roll from Burbank....
    F420

  7. #15951
    Registered User volcomsoldier19's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    SoCal, Whales ******
    Posts
    1,590
    Quote Originally Posted by UR MOTHA View Post
    as of now, looks like i'll be there on Sunday

    in da ehhvo <3

    Matt let me know if u ever need a tune, my friend is a tuner. He has tuned countless evo's....
    Quote Originally Posted by ansonowicz View Post
    So if I'm stuck in a rut or something, it's mostly because I made a wrong decision somewhere and I need to correct myself out of it.

  8. #15952
    Registered User UR MOTHA's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    Fountain Valley, CA
    Posts
    767
    Quote Originally Posted by volcomsoldier19 View Post
    in da ehhvo <3

    Matt let me know if u ever need a tune, my friend is a tuner. He has tuned countless evo's....
    Of course in the Evo! I actually have an appointment next month with another guy up in Long Beach. As far as I know he's the only open-to-the-public tuner in socal that does ecu-based boost control (i'm trying to keep my engine bay looking stock ). But I do appreciate the offer

  9. #15953
    Registered User Blofe's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Long Beach
    Posts
    683
    OMG MEET UPS COUNT ME IN!!!!1!! , but who meets up in Nor Cal :[
    I Got hit up by a 240 up here in Norcal, who streetraces nowdays? ;/


    I miss so cal <3
    So Cal F4 # 10

  10. #15954
    Registered User Z3RO's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    SOCAL
    Posts
    4,305
    Quote Originally Posted by Blofe View Post
    OMG MEET UPS COUNT ME IN!!!!1!! , but who meets up in Nor Cal :[
    I Got hit up by a 240 up here in Norcal, who streetraces nowdays? ;/


    I miss so cal <3

    wow ed and chris #1 posting WTF is going on?
    " I got four doors to fit more wh0res !!!"


    SOCAL F4
    MEMBER "00"

    (CLUBWRX'S 1ST OFFICIAL "F4" TEAM) est. May 2, 2005

  11. #15955
    Registered User scoobytime's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    West LA
    Posts
    651
    Quote Originally Posted by Z3RO View Post
    wow ed and chris #1 posting WTF is going on?
    haha you know what that means the end is near
    Socal WRX Club F4#3

    Quote Originally Posted by subaru3169
    hey you're the scruffy looking guy with the big turbo right? and i met you that day we went to southcoast?

  12. #15956
    Registered User Z3RO's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    SOCAL
    Posts
    4,305
    Quote Originally Posted by scoobytime View Post
    haha you know what that means the end is near
    Actually guess who is showing up... charlie!!!

    I think im finally gonna officially get the F4 name and be able to freely use it now.


    oh, and im having a few n00bies showing up.... possible new members.
    Last edited by Z3RO; 02-16-2008 at 12:01 AM.
    " I got four doors to fit more wh0res !!!"


    SOCAL F4
    MEMBER "00"

    (CLUBWRX'S 1ST OFFICIAL "F4" TEAM) est. May 2, 2005

  13. #15957
    Registered User volcomsoldier19's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    SoCal, Whales ******
    Posts
    1,590
    sunday sounds like it's going to be promising

    and hey guys plz, plz plz, i'm going to be there right at 4pm

    i hope you guys are on time...

    thanks
    Quote Originally Posted by ansonowicz View Post
    So if I'm stuck in a rut or something, it's mostly because I made a wrong decision somewhere and I need to correct myself out of it.

  14. #15958
    Registered User rr1911's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Central Florida
    Posts
    0
    sup fellas i havent posted in here for a while so just wanted to say hi
    Army Ranger For Life ! Thin Blue Line
    Military Militia # 1911/ Blobeye Syndicate # 1911/ Modifier's Anonymous # 1911/ Hawk-Eye Alliance # 1911
    All We'll Drive
    DIFFERENT STROKES
    EVEN MY DENTIST TOLD ME FLOSS 7 DAYS A WEEK
    POST WH0RE KING

  15. #15959
    Registered User dragonwrx1's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    california, LA
    Posts
    1,204
    Quote Originally Posted by volcomsoldier19 View Post
    sunday sounds like it's going to be promising

    and hey guys plz, plz plz, i'm going to be there right at 4pm

    i hope you guys are on time...

    thanks
    i shall make it by 4pm i hope!!
    "Love each other or perish" Morrie Schwartz
    "The most important thing in life is to learn how to give out love, and to let it come in." Morrie Schwartz
    06 crystal grey metallic wrx wagon SOCAL F4 #24
    MY SPACE! Hawk-Eye Alliance #039
    Originally Posted by Speedette
    "modding is a disease...but a positive disease, like Chlamydia!"

  16. #15960
    Registered User Hytek714's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Anaheim, California
    Posts
    1,504
    Quote Originally Posted by volcomsoldier19 View Post
    sunday sounds like it's going to be promising

    and hey guys plz, plz plz, i'm going to be there right at 4pm

    i hope you guys are on time...

    thanks
    so are we meeting up at 4 instead of 7 on sunday?

+ Reply to Thread

Quick Reply Quick Reply

Register Now

Please enter the name by which you would like to log-in and be known on this site.
If you do not want to register, fill this field only and the name will be used as user name for your post.

Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Please enter a valid email address for yourself. We strongly suggest that you stay away from using aol, yahoo, msn, and hotmail accounts. Sometimes the mail server blocks the emails from our server. As a result you will not receive any notifications including the confirmation email.

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.


Posting Permissions

  • You may post new threads
  • You may post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •