Conversation Between The_Buck and minnSTi

Conversation Between The_Buck and minnSTi

16 Visitor Messages

Page 1 of 2 12 LastLast
  1. yeah that would be a nice ticket for ya haha
  2. um... where ever i guess. if its a teenager who thinks he's hot **** then anywhere any time, if its set up then i scope out the cops in the area and race around them. i dont need a 130mph ticket, that the last thing i wanna pay for lol
  3. haha yeah them eclipses are stupid haha where do you race just on the highway??
  4. well i dont do much racing, nor do i want to destroy anything that doesnt need to be destroyed. i'll race here and there, generally on the road when those dumbass eclipse owners need to be put back in there place. i have learned that if the other car doesnt have a turbo, it cant keep up. and thats a scientific fact lol. i did race a 08 rx-8 about 2 months ago, i got up to 130 and was so far ahead i didnt even need to keep going so i coasted down from there. but i dont even waste my time with all the dumb teenagers in their pontiacs.
  5. yeah well im actually 14 haha yeah kinda young haha are you sure no chance at all haha im kiddin haha how fast have you gotten yours up too??
  6. oic. im 18 actually. how old are u? and lol no not a chance, unless its a pretty damn fat sack of cash there is no chance lol.
  7. yeah 04 and 05 are nice i like them and im not a subaru owner yet but i hope i will be soon haha how old are you?? so you wanna trade a snowmobile and some cash for your car haha
  8. thanx. yeah u kinda gotta be a subaru owner to respect the gold wheels u kno? thats why i just like em for some reason i guess, idk. mine is an 04.
  9. well you have a nice car i like it alot i like 2005 to 2007 STis they look the best i think umm i would go with gold with blue lugs but i have never seen black ones they probably look good tho but i like i have liked gold forever but its your choice what you want what year is your car??
  10. oh yeah u gotta watch that... way too many scams out there, especially with cars. nope mine looks almost exacatly like it but its not mine. the only differnce is the wheels and idk what type of springs they used, other than those mines the same. im considering getting some gold 18's instead of the black 18's with blue lugs. idk its a tough choice. do u like the gold or black (6 spoke) with blue lugs?
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 16
Page 1 of 2 12 LastLast