Snapshot of the day - Page 559

This is a discussion on Snapshot of the day within the Member Show-Off & Photography forums, part of the Community - Meet other Enthusiasts category; Here's another one from about a month ago.....

  1. #8371
    OMG WTF MainFrame's Avatar
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Texas, United States
    Posts
    8,270
    I Support ClubWRX I Support ClubWRX
    Here's another one from about a month ago..



  2. Remove Advertisements
    ClubWRX.net
    Advertisements
     

  3. #8372
    Moderator   Sasquatch's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Southeastern PA
    Posts
    31,189
    I Support ClubWRX
    Quote Originally Posted by MainFrame View Post
    Here's another one from about a month ago..


    Wow!
    Moderator for: Aftermarket Vendor & Installer Review / Detailing Forum / Engine Modifications / Exterior & Appearance
    New Member Hangout / Off Topic / Tri-State
    ScoobyDMC #003 Blobeye Syndicate #10
    2004 WRX Sedan PSM 5MT Tactrix Stage 2+ Blouch TD04 19T @ 21 psi
    Mods & Pics

  4. #8373
    OMG WTF MainFrame's Avatar
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Texas, United States
    Posts
    8,270
    I Support ClubWRX I Support ClubWRX
    I like the lighting in this one..



  5. #8374
    Registered User veg4's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Aomori, Japan
    Posts
    75

    Santa Fe, New Mexico

  6. #8375
    OMG WTF MainFrame's Avatar
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Texas, United States
    Posts
    8,270
    I Support ClubWRX I Support ClubWRX
    Busy day yesterday. Going on literally NO sleep, I drove four hours to Corpus Christi, TX to attend Cup Cake Meet 17, a charity car meet/event. Afterwards we headed to the beach on Padre Island to camp out for the night before heading home in the morning.

    Preface this with the fact that the drift event was my first time really attempting panning shots. And I had a poor vantage point for the shots that I was wanting to get.. I also [in my opinion] went a little overboard on some of the post processing, mainly to cater to the Facebook crowd I'm sharing with. (testing out a new watermark as well as a new hosting site too)


    These are just the first few that I've worked up before I head to bed. All critiques more than welcome!




    1)



    2)



    3)



    4)



    5)



    6)



    7)

  7. #8376
    Registered User Ruh Roh's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Pottstown PA
    Posts
    3,257
    well not as good as yalls but im learning and trying to get some better shots

    heres some pics from saturday at a Cheesesteak meet

    full Philly album here

    https://www.facebook.com/media/set/?...1818275&type=3






    ehh last week i did a little shoot in my hometown near a mural.

    album heree

    https://www.facebook.com/media/set/?...1818275&type=3

    Marky Mark
    2002 Stage 2.3 PSM Bugeye tuned by Matty at WTFtuning
    Bugeye Mafia #397, High Mileage Club, WTF Tuning Intern
    My bugeye build
    MinoskePhotography
    First Mods and other useful info!
    GM EBCS/ Hallman MBC Hybrid boost setup diagram

  8. #8377
    and the Funky Bunch Calvinball's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Philly Area
    Posts
    5,970
    Quote Originally Posted by Ruh Roh View Post
    well not as good as yalls but im learning and trying to get some better shots

    heres some pics from saturday at a meet
    Fixored.
    - Will
    First Mods: What to do and what not to do
    Current Car: 2014 Golf TDI
    Previous Cars:2012 WRB WRX Hatch, 2004 RSX-S, 1998 Grand Prix GTP
    "Isn't it amazing how smart you feel when you just aren't being stupid?"

  9. #8378
    Registered User Ruh Roh's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Pottstown PA
    Posts
    3,257
    Quote Originally Posted by Calvinball View Post
    Fixored.
    not my fault yall werent there. 3 total clubdub members, counts as a meet lol.
    Marky Mark
    2002 Stage 2.3 PSM Bugeye tuned by Matty at WTFtuning
    Bugeye Mafia #397, High Mileage Club, WTF Tuning Intern
    My bugeye build
    MinoskePhotography
    First Mods and other useful info!
    GM EBCS/ Hallman MBC Hybrid boost setup diagram

  10. #8379
    and the Funky Bunch Calvinball's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Philly Area
    Posts
    5,970
    Quote Originally Posted by Ruh Roh View Post
    not my fault yall werent there. 3 total clubdub members, counts as a meet lol.
    It was your fault you failed to get legit cheesesteaks.
    - Will
    First Mods: What to do and what not to do
    Current Car: 2014 Golf TDI
    Previous Cars:2012 WRB WRX Hatch, 2004 RSX-S, 1998 Grand Prix GTP
    "Isn't it amazing how smart you feel when you just aren't being stupid?"

  11. #8380
    Registered User Ruh Roh's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Pottstown PA
    Posts
    3,257
    Quote Originally Posted by Calvinball View Post
    It was your fault you failed to get legit cheesesteaks.
    i blame kunal! he lead! :P
    Marky Mark
    2002 Stage 2.3 PSM Bugeye tuned by Matty at WTFtuning
    Bugeye Mafia #397, High Mileage Club, WTF Tuning Intern
    My bugeye build
    MinoskePhotography
    First Mods and other useful info!
    GM EBCS/ Hallman MBC Hybrid boost setup diagram

  12. #8381
    and the Funky Bunch Calvinball's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Philly Area
    Posts
    5,970
    Pics do look good. Kunal's as well. I'm glad there was some deluxe photography going on, I failed at that at the last one. Such a good spot for pics.
    - Will
    First Mods: What to do and what not to do
    Current Car: 2014 Golf TDI
    Previous Cars:2012 WRB WRX Hatch, 2004 RSX-S, 1998 Grand Prix GTP
    "Isn't it amazing how smart you feel when you just aren't being stupid?"

  13. #8382
    Registered User Ruh Roh's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Pottstown PA
    Posts
    3,257
    Quote Originally Posted by Calvinball View Post
    Pics do look good. Kunal's as well. I'm glad there was some deluxe photography going on, I failed at that at the last one. Such a good spot for pics.
    twas deluxe yo. i want to go on a week night and take some more. too bad my car wont look good for a while..
    Marky Mark
    2002 Stage 2.3 PSM Bugeye tuned by Matty at WTFtuning
    Bugeye Mafia #397, High Mileage Club, WTF Tuning Intern
    My bugeye build
    MinoskePhotography
    First Mods and other useful info!
    GM EBCS/ Hallman MBC Hybrid boost setup diagram

  14. #8383
    Hammerdown Mod of Thunder josnroh's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    oHIo
    Posts
    17,122
    I Support ClubWRX
    Trout fishing in OH.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 996500_10200146368645990_294620308_n.jpg  
    Joe/Flyin' Under The Radar
    The Legendary Hammerdown Wagon(sold)
    Bugeye Mafia #337
    2015 Buckeye Boxer WRX Lightning Red[

  15. #8384
    Registered User MountainView's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    Southern NH
    Posts
    35


    and no, I'm not that old yet. LOL.

  16. #8385
    Registered User Big_Ben's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Montreal, Canada
    Posts
    208





Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •