303whp STi vs. 335xi
Page 1 of 7 1234567 LastLast
Results 1 to 15 of 104

This is a discussion on 303whp STi vs. 335xi within the Comparison: WRX vs World forums, part of the Community - Meet other Enthusiasts category; Well i gotta say i was impressed by the BMW 335xi Im not good at telling stories... i was in ...

  1. #1
    Registered User rr1911's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Central Florida
    Posts
    0

    303whp STi vs. 335xi

    Well i gotta say i was impressed by the BMW 335xi
    Im not good at telling stories... i was in 6th gear at 60mph in my stage 2 protuned sti and im not sure what gear he was in but we stayed dead even until 140mph when i let off the gas

    incase anyone cares there were 4 people in my car and the trunk was full
    he was the only one in his bimmer

    i thought i coulda took him with no problem thats why i didnt down shift

    so i dont know if this is a loss or what but i wasnt tryin to race he just kept up so i kept going
    Army Ranger For Life ! Thin Blue Line
    Military Militia # 1911/ Blobeye Syndicate # 1911/ Modifier's Anonymous # 1911/ Hawk-Eye Alliance # 1911
    All We'll Drive
    DIFFERENT STROKES
    EVEN MY DENTIST TOLD ME FLOSS 7 DAYS A WEEK
    POST WH0RE KING

  2. Remove Advertisements
    ClubWRX.net
    Advertisements
     

  3. #2
    Registered User snowflowmfg's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Sonora, CA
    Posts
    1,645
    Quote Originally Posted by rr1911 View Post
    Well i gotta say i was impressed by the BMW 335xi
    Im not good at telling stories... i was in 6th gear at 60mph in my stage 2 protuned sti and im not sure what gear he was in but we stayed dead even until 140mph when i let off the gas

    incase anyone cares there were 4 people in my car and the trunk was full
    he was the only one in his bimmer

    i thought i coulda took him with no problem thats why i didnt down shift

    so i dont know if this is a loss or what but i wasnt tryin to race he just kept up so i kept going

    He probably called up all his buddies as soon as he could and probably was like "DUDE! I totally just wasted some guy on the highway in an STi"

    .....but he has no idea.
    Hawk-Eye Alliance #116
    Dirty Crew #27

  4. #3
    Registered User rr1911's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Central Florida
    Posts
    0
    Quote Originally Posted by snowflowmfg View Post
    He probably called up all his buddies as soon as he could and probably was like "DUDE! I totally just wasted some guy on the highway in an STi"

    .....but he has no idea.
    well he didnt pass me and he was an older guy about 60ish
    but you might be right

    im not into street racing
    Army Ranger For Life ! Thin Blue Line
    Military Militia # 1911/ Blobeye Syndicate # 1911/ Modifier's Anonymous # 1911/ Hawk-Eye Alliance # 1911
    All We'll Drive
    DIFFERENT STROKES
    EVEN MY DENTIST TOLD ME FLOSS 7 DAYS A WEEK
    POST WH0RE KING

  5. #4
    Registered User budahrocket's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Agoura Hills
    Posts
    0
    140....... thats pretty damn fast,
    '02 PSM WRX stg 2
    '67 camaro (my dad's, but hopefully one day i can delete these parenthesis)

    bugeye mafia #161

  6. #5
    Registered User snowflowmfg's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Sonora, CA
    Posts
    1,645
    Quote Originally Posted by rr1911 View Post
    well he didnt pass me and he was an older guy about 60ish
    but you might be right

    im not into street racing
    Oh, well maybe not if he's that old.
    i'm surprised an older guy like that took you up to 140.

    if it was some teenager he would probably lie to his friends and say he beat you...that's what I assumed.
    Hawk-Eye Alliance #116
    Dirty Crew #27

  7. #6
    Registered User rr1911's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Central Florida
    Posts
    0
    Quote Originally Posted by budahrocket View Post
    140....... thats pretty damn fast,
    yeah i looked at the speedo and thought to myself how am i going to explain this to the cop (if i did get pulled over) and my job and i was like screw it time to let off the gas
    Army Ranger For Life ! Thin Blue Line
    Military Militia # 1911/ Blobeye Syndicate # 1911/ Modifier's Anonymous # 1911/ Hawk-Eye Alliance # 1911
    All We'll Drive
    DIFFERENT STROKES
    EVEN MY DENTIST TOLD ME FLOSS 7 DAYS A WEEK
    POST WH0RE KING

  8. #7
    Registered User rr1911's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Central Florida
    Posts
    0
    Quote Originally Posted by snowflowmfg View Post
    Oh, well maybe not if he's that old.
    i'm surprised an older guy like that took you up to 140.

    if it was some teenager he would probably lie to his friends and say he beat you...that's what I assumed.
    he might go home and tell his grand kids tho lol
    Army Ranger For Life ! Thin Blue Line
    Military Militia # 1911/ Blobeye Syndicate # 1911/ Modifier's Anonymous # 1911/ Hawk-Eye Alliance # 1911
    All We'll Drive
    DIFFERENT STROKES
    EVEN MY DENTIST TOLD ME FLOSS 7 DAYS A WEEK
    POST WH0RE KING

  9. #8
    Hammerdown Mod of Thunder josnroh's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    oHIo
    Posts
    17,091
    I Support ClubWRX
    You had understanding passengers,I assume.I won't race when there are other people in the car.
    Joe/Flyin' Under The Radar
    The Legendary Hammerdown Wagon(sold)
    Bugeye Mafia #337
    2015 Buckeye Boxer WRX Lightning Red[

  10. #9
    Registered User snowflowmfg's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Sonora, CA
    Posts
    1,645
    Quote Originally Posted by rr1911 View Post
    he might go home and tell his grand kids tho lol

    grandpa just made himself a story to tell everyone at the nursing home
    Hawk-Eye Alliance #116
    Dirty Crew #27

  11. #10
    Registered User rr1911's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Central Florida
    Posts
    0
    Quote Originally Posted by josnroh View Post
    You had understanding passengers,I assume.I won't race when there are other people in the car.
    yeah my uncle's are cool... they are into that kinda stuff
    Quote Originally Posted by snowflowmfg View Post

    grandpa just made himself a story to tell everyone at the nursing home
    lol
    Army Ranger For Life ! Thin Blue Line
    Military Militia # 1911/ Blobeye Syndicate # 1911/ Modifier's Anonymous # 1911/ Hawk-Eye Alliance # 1911
    All We'll Drive
    DIFFERENT STROKES
    EVEN MY DENTIST TOLD ME FLOSS 7 DAYS A WEEK
    POST WH0RE KING

  12. #11
    Hammerdown Mod of Thunder josnroh's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    oHIo
    Posts
    17,091
    I Support ClubWRX
    Quote Originally Posted by rr1911 View Post
    yeah my uncle's are cool... they are into that kinda stuff
    That is cool.
    Joe/Flyin' Under The Radar
    The Legendary Hammerdown Wagon(sold)
    Bugeye Mafia #337
    2015 Buckeye Boxer WRX Lightning Red[

  13. #12
    Registered User snowflowmfg's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Sonora, CA
    Posts
    1,645
    Quote Originally Posted by josnroh View Post
    You had understanding passengers,I assume.I won't race when there are other people in the car.
    I love scaring the crap outta my girlfriend. lol
    She need a good thrill every now and then with all her boring friends.
    Hawk-Eye Alliance #116
    Dirty Crew #27

  14. #13
    Registered User wrxisthebest's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Angels Camp, CA
    Posts
    0
    Quote Originally Posted by snowflowmfg View Post
    I love scaring the crap outta my girlfriend. lol
    She need a good thrill every now and then with all her boring friends.
    its ok... if u have to thrill her with ur car.. hahahaha.... jk!!!

    i do the same thing!
    SPONSORS for Rally:AMSOIL, Livewire Energy, Six-feet deep clothing, ARS(Aluminum Rapid Shelters), and FatHeads Eyewear.

  15. #14
    Hammerdown Mod of Thunder josnroh's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    oHIo
    Posts
    17,091
    I Support ClubWRX
    Quote Originally Posted by snowflowmfg View Post
    I love scaring the crap outta my girlfriend. lol
    She need a good thrill every now and then with all her boring friends.
    GFs do deserve special treatment.
    Joe/Flyin' Under The Radar
    The Legendary Hammerdown Wagon(sold)
    Bugeye Mafia #337
    2015 Buckeye Boxer WRX Lightning Red[

  16. #15
    Registered User msgsti217's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Orange County, CA
    Posts
    4,628
    drop to fourth next time n00b
    Dirty Crew #217 like it dirty? Dirty Thread |
    Military Milita #217 | Hawk-Eye Alliance #217 | Shaved Bumper Alliance #217

    What does that mean?! If you dont know the lingo... Abbreviation Thread

    Quote Originally Posted by 302@12psi View Post
    If you are going to be crazy....it's best to be crazy with no regard for safety at all

Page 1 of 7 1234567 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •